קורקיפיקס - רשת חנויות קורקינטים ואופניים קונים היום = מקבלים היום (גוש דן) שנה אחריות יבואן רשמי על כל הדגמים!

איך להאריך את חיי הסוללה של הקורקינט החשמלי שלך

קורקינטים חשמליים הופכים פופולריים יותר ויותר כאמצעי תחבורה. אחד הגורמים החשובים ביותר בהפיכת קורקינט חשמלי לאופציה מעשית היא חיי הסוללה שלו. ככל שהסוללה מחזיקה יותר זמן, כתבנו כמה טיפים לשמירה על חיי הסוללה לאורך זמן וכמה טיפים לשמירה על טווח תקין בשימוש נתון.

  • טיפים לשיפור ביצועי סוללת הקורקינט החשמלי שלך

    כשמדובר בטווח שנצליח להגיע אליו, מלבד כמובן מצב הסוללה (שגם לתחזוקה שלה יש כמה טיפים בהמשך) כמובן שהרבה תלוי בנו, המשתמשים, טווח הסוללה תלוי באינטנסיביות השימוש, כמה מהר אנחנו נוסעים, כמה משקל אנחנו מעמיסים וטווי הדרך שאנחנו נוסעים בו, ככל שנאמץ את הסוללה ככה היא תתרוקן מהר יותר.

  • תחזוקה לשמירה על סוללת הקורקינט החשמלי במצב טוב

     

    שמירה על מצב הסוללה של קורקינט חשמלי חיונית לאריכות חייו. תחזוקה שוטפת מסייעת להבטיח שהסוללה תחזיק מעמד זמן רב יותר ותתפקד טוב יותר. ניקוי וטיפול נכון של סוללת ה-Li-ion יכולים לסייע בהארכת חייה באופן משמעותי.

    על מנת לשמור על המצבר של הקורקינט החשמלי שלכם במצב תקין, יש כמה צעדים שכדאי לנקוט. ראשית, השתמשו במוצר ניקוי מיוחד שתוכנן במיוחד עבור סוללות קורקינט חשמלי. זה יעזור להסיר כל לכלוך ופסולת שאולי הצטברו על פני הסוללה לאורך זמן. בנוסף, הקפידו לטעון את סוללת ה-Li-ion של הקורקינט החשמלי שלכם באופן קבוע ולהשאיר אותה טעונה לפחות ב-50% כאשר אינה בשימוש, סוללות מחזיקות מעמד לזמן רב יותר כאשר לא “דוחפים” אותן לקצה גבול היכולת מבחינת טווח. לבסוף, אחסנו את הסוללה של הקורקינט החשמלי שלך במקום קריר הרחק מאור שמש ישיר או לחות. שגם הן נוטות לשחוק את יכולת הסוללה לאורך זמן. עצות תחזוקה פשוטות אלה יכולות לעזור להאריך את חיי הסוללה שלכם באופן משמעותי.

אנחנו לוקחים זאת ברצינות רבה וכאן למענה על כל שאלה שיש לכם.

בטלפון: 077-202-4828
בסניף: מרכז הנגב, דרך מצדה 6, באר שבע
א’-ה’ 10:00-20:00 | ו’ 10:00-14:00

two electric kick scooters e scooter parked sidelines road 1
עגלת קניות
דברו איתנו :) whatsapp